KansPlus themabijeenkomst Broers en Zussen en ledenvergadering 19 november

Op 19 november organiseerde KansPlus in de ochtend een themabijeenkomst over Broers en Zussen waarbij Debby van der Schuit een presentatie verzorgde waarin onder andere haar documentaire ‘Op zoek naar mijn zusje’ vertoond werd. Het was een ochtend waarbij de ervaringsverhalen van zowel Debby als de aanwezigen veel indruk maakte op iedereen. In de middag vond de ledenvergadering van KansPlus plaats.
Graag willen wij de getoonde presentaties met u delen.

15079095_669226649911162_8388471004731222963_n

Via de volgende link kunt u de prezi-presentatie van Debby nalezen: http://prezi.com/colxonviughd/?utm_campaign=share&utm_medium=copy

Meer informatie over de documentaire vindt u op https://www.facebook.com/DocuDebby/  .
Bestellen van de DVD kan via bovenstaande link of via een mail naar debby.vanderschuit@gmail.com.

In de middag vond de ledenvergadering van KansPlus plaats. Dickie van de Kaa, directeur van KansPlus gaf een presentatie waarin zij het Jaarwerkplan 2017 en de voortgang 2016 uiteenzette.
De presentatie kunt u hier lezen:  presentatie-dickie-van-de-kaa-ledenvergadering-19-november-2016

Jaap Zwitser verzorgde een presentatie over de Kwaliteitsagenda Gehandicaptenzorg. Zijn presentatie kunt u hier nalezen: presentatie-jaap-zwitser-kwaliteitsagenda-gehandicaptenzorg

Jeanet Bouw gaf een toelichting op het project Lokale Belangenbehartiging waarin zij onder andere de resultaten besprak van het onderzoek wat in augustus en september is gedaan onder de ledengroepen van KansPlus. Een samenvatting van dat onderzoek kunt u hier lezen: samenvatting-onderzoek-ledengroepen .

Voor meer informatie, waaronder de film die gemaakt is over het congres van 16 september over Lokale belangenbehartiging kunt u hier meer lezen.